سیستم عامل برو موبایل BREW MOBILE 

 

 

 

 

Brew نام سیستم‌عاملی است که توسط کمپانی کوالکام(‌Qualcomm) ساخته و پرداخته شده و تاکنون در بیش از 25 کشور جهان مورد استفاده قرار گرفته. این برنامه تاکنون در آمدی بیش از 2 میلیارد دلار را عاید طراحان برنامه‌های کاربردی کرده است. علاوه بر این بیش از 8 سال است که به عنوان یکی از سیستم‌عامل‌های پیشگام در صنعت توسعه برنامه‌های کاربردی و سرویس‌های مربوطه موفقیت خود را برای جهانیان به اثبات رسانده است.

به تازگی در راستای ارتقاء و گسترش هر چه بیشتر این سیستم‌عامل، روی نسخه مخصوص موبایل آن با عنوان Brew MP OS سرمایه‌گذاری شده است. این نسخه جدید راهکارهایی انعطاف‌پذیرتر را به دنیای مضامین موبایل هدیه داده و ابزارهایی نوین را در اختیار سازندگان برنامه‌های کاربردی قرار می‌دهد تا از مضامین متعدد، صرف‌نظر از اینکه برای چه پلت‌فرمی ساخته شده‌اند، پشتیبانی کند.

در سال 2008، فضای نرم‌افزاری Brew مجال بیشتری برای تبدیل شدن به یک پلت‌فرم موبایل پیدا کرد. این فرصتی را پدید می آورد تا از Brew نوعی سیستم‌عامل موبایل انعطاف‌‌‍پذیر و قابل‌ارتقاء بسازد.

با استفاده از SDK سیستم‌عامل Brew MP، سازندگان و طراحان برنامه‌های کاربردی می‌توانند به راحتی به خلق نرم‌افزارها، ویجت‌ها و رابط‌های کاربری جدید برای تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌های قابل‌حمل بپردازند.  

 

 

 سوال سیلیکون ولی از شما: 

  

1-ایا سیستم عامل برو باعث کاهش رشد اقتصادی اندروید شده است یا میشود؟  

2-ایا باعث و بانی کا هش قیمت موبایل های اندروید را می توان سیستم عامل برو دانست؟ 

 

   متشکرم BEHNAM77

لطفا در نظرات پاسخ دهید....